Lalandia

Hallo!! Nu tänkte jag att jag skulle berätta lite från ihelgen när jag var på klassresa :). Och jag måste ju passa på att säga att iallafall jag hade skiiitroligt!!

Vi åkte dit på fredagen vid 11 tiden, och när vi kom fram till Lalandia så var det att byta om till bikinin direkt och bada som fan. (Och stugorna vi bodde i var jättegulliga och hur mysiga som helst!) Efter att man hade badat klart så gick vi till centret och åt pizzabuffe, det var gott :P. Sen så på kvällen gick vi till en annan stuga (där andra från klassen sov) där vi hade väldigt mysigt. Men jag, Emelie, Jesper och Alex gick hem på natten någon gång för dom andra skulle gå och lägga sig.

När vi sedan vaknade på lördagen så blev det att man gick upp och åt frukost rättså snabbt för att sen skulle vi gå och bada :). Där var en skitrolig rutschkana (eller hur det stavas xD), men jag fick så jävla mycket blåmärken av den så jag var helt blå om både ben och armar. Sen efter att vi hade badat så hade vi bestämmt att vi skulle äta lunch med vår klass, så det fick vi ju göra. Men sen blev det att man stack till badlandet igen och bada ;). Efter att vi hade badat klart så gick jag och några från klassen till leklandet i centret som hette Monky Tonky land där vi hade skitkul xD, det känndes som om man var 5 år igen :). Men där träffade vi iallafall några danska pojkar som var hur söta som helst asså!! Så vi gick runder med dom och hade skitkul, och vi försökte lära oss lite danska och sånt kul :P. Sen följde vi med dom hem och hade kul i deras stuga ända tills det var dags att gå och lägga sig.

På söndagen var det dags att åka hem, vilket jag tyckte var lite tråkigt :(. Jag, Alex och Emelie bestämmde oss för att inte bada, för vi var inte så sugna på att bada, och jag hade riktigt ont i kroppen efter att ha åkt rutschkanan på badlandet. Men vi gick runder i centret istället och hade kul :P. Sen så träffade vi på dom danska killarna igen, så vi hängde med och kollade när dom åkte skridskor (fy fan va kallt det va där inne istället :O). Och efter det så när vi precis skulle till Monky Tonky land så kommer Jesper och säger att vi skulle samlas för vi skulle äta med klassen, så vi fick säga hej då till våra söta små danskar. Men när vi kom dit så var typ inte alla där så vi gick tillbaka till danskarna och prata lite med dom men sen så kom alla så vi var tvungna att säga hej då igen för vi skulle ju äta xD. Så till slut gick vi och åt, men medans vi väntade på maten så kom våra små danskar förbi så vi var ju tvungna att gå och säga hej till dom igen XD. Men när maten var klar och dom skulle dra så sa vi hej då för en sista gång till dom. Jag kommer sakna dom som fan asså<3!!!! Sen var det bara att ta farväl av lilla Danmark, som verkligen är ett jättehärligt land :)!!

Jaha det var det jag hade att säga om Lalandia och Danmark<3

Farvel! Som dom säger i Danmark ;P


En bild på oss och dom söta pojkarna :)<3333


Alex den lille alkisen xD<3


Emelie och Alex i Monky Tonky land.


Anna, Michelle och Robin på MT-land


Michelle och Anna på MT-land


Simon på MT-land


Michelle på MT-land


Anna på MT-land


Emma.R på MT-land


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Jaa Jag hade också sjukt kul! :D:D Love u<33

2009-05-05 @ 19:31:33
URL: http://www.venimeuse.devote.se
Postat av: *emelie

måste bara säga att dte måste göras om men vi ska ju snart träffa dem igen :D:D

2009-05-05 @ 20:14:26
Postat av: N

Sv; varför tror du jag sa att du skulle kolla min blogg?! ;) Vi ska ju döpa henne till ebba, såg du inte det?! ;)=)

2009-05-05 @ 20:25:44
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0