090528

Hejsan! Det var ju rättså längesen jag skrev ett inlägg, så det får jag väl göra.

Idag ska jag nog inte göra så mycket...tror jag. Men imorgon så skulle jag nog va med Michelle, men jag är inte säker. På lördag så ska vi upp till familjen Andersson, för att fira Thomas antar jag :P. Jag längtar efter att få se deras nya hund, har bara sätt bilder liksom. Och på söndag blir det väl bara att man tar det lungt och slappar lite.

Nu är det bara två veckor kvar till sommarlovet, jag längtar till det men jag kommer sakna min klass så jävla mycket asså! Och nu har jag ju köpt skor till både skolavslutningen och lärarmiddagen :), hur jävla bra som helst! La in bilder på dom ;), men klänningarna får ni inte se. Kommer säkert bild på dom någon dag efter skolavslutningen.

Jaha det var nog allt jag hade att skriva för idag ;P..

Puss & Kram <3


Dom svarta är till skolavslutningen och dom vita till lärarmiddagen :).


My new shoes <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack :) Dom va fina :P

2009-05-28 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0