Igårkväll.

God morgon på er! Eftersom jag inte la in ett inlägg igårkväll får jag berätta lite, även om det inte hände så mycket.

Efter att Duglas hade duschat så sa vi att vi skulle kolla på film, men eftersom Dougas fastnade framför datan så bara dissade han mig för datan vilket jag tyckte var lite tråkigt. Så jag loggade in på min msn istället för att kolla om där var nån som var mer social mot mig än vad Douglas var. Och såklart så var där ju några söta människor som kunde underhålla mig ett tag tills Douglas släppte datan.
 
Sen blev det film till slut precis som jag ville ;). Vi kollade lejonkungen, och nä man är inte för gammal för att se på tecknade filmer när man är 15 år :P haha!

Efter filmen gick Douglas till datan igen medans jag råkade somna på soffan, men jag vaknade efter ett litet tag. Men Douglas satt fortfarande framför datan och nörda -.-, men han lämnade datan för jag var trött och ville sova ;).

Och nu har jag precis kommit upp från sängen, jag känner mig skitseg! Kanske skriver lite mer sen idag :).

pussheii<3



Jag älskar lejon och lejonkungen ;)<3

Kommentarer
Postat av: Douglas

Muuhahahahahahaha :D xD

2009-04-08 @ 21:43:26
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0