Tråkig dag...

Hellu! Som ni ser på rubriken så har jag haft en väldigt tråkig dag. Och eftersom skolan har börjat så känner man sig lite seg också.

När jag kom hem så gjorde jag typ inte så mycket här heller, vilket jag tyckte var vääääldigt tråkigt xD. Så det är ingen större mening att prata om min tråkiga dag för då kommer jag bara tråka ut er också.

Men iallafall så har jag börjat tänka på att skaffa mig ett par converse för jag tycker dom är riktigt snygga! Men en sak jag inte vet än är vilken färg jag vill ha, jag är så hopplös när det gäller att välja färger eller former på saker asså. Men jag tänkte liksom att det e ju snyggt med färg till våren/sommaren, men det är lite svårare att matcha lila än vitt. Och dom vita är ju också jävligt snygga, men jag vet inte...jag får se hur det blir :).

Och nu ska jag iallafall kolla Desperate housewives ;)

Puss o kram<3

 Lila converse eller...                                                     ....vita converse
                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: neej inte jag heller! Det va så sköönt! :(



Båda e lika snygga, men typ alla har vita, så jag hade tagit dem lila. är ju as snyggt till jeans! :D



Puss <3

2009-04-14 @ 22:10:38
URL: http://www.venimeuse.devote.se
Postat av: Douglas

hahahh, tråkmåns ;) Men jag röstar starkt på do lila! =D Men du vet hur jag är med färger!! =D



Sv; Taaack <33 Jag tog den svarta för att det fanns två och en kunde man ha ute och mamma och pappa sa att vi sklle ha det på sommaren så, men det fanns typ remmar på dena så de är bekväare!! ;) <33

2009-04-14 @ 23:04:09
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0