Ekebo slampor = hata!!!

Hej! Fan asså...jag vill verkligen inte att lovet ska vara slut än!! Men det är väl bara att bita ihop och gå till skolan imorgon. Fast det ska ju bli kul att träffa alla igen, även om man inte har varit ifrån dom så länge så saknar man alla ändån.

Men jaja, igår på Ekebo var det fullt ös! Det blev en hel del dansande, och jag tittade på killar också ofc ;). Vi hade skitkul som alltid! Men det var inte så bra musik som det brukar vara, men det gick ju att dansa ändån.

Men en sak som jag stör mig med Ekebo är alla slampor som går dit. Dom kan typ gå dit men jeans och en t-shirt från början när deras föräldrar ser dom, och när dom väl är inne på Ekebo och när deras föräldrar inte ser dom längre så bytar dom om till shorts som ser ut som trosor och till ett über slimmat linne som dom virar upp så att man ser deras magar. Och sen när dom ska hem bytar dom om igen till det dom kom dit i så att deras föräldrar ska tro att deras små änglar bara har varit och dansat på Ekebo.

Jag vet inte om vissa tjejer klär sig så bara för att dom vill ha uppmärksamhet från killarna eller för att dom helt enkelt vill vara slampiga. Jag menar liksom det är inget fel att man vill strula med killar och så, det har väl jag också gjort när jag har varit på Ekebo, men man behöver inte ta på sig det kortaste man har i gardroben för att få ett strul.

Men vissa tjejer låter ju t.o.m. vissa killar komma innanför deras trosor mitt på dansgolvet, och liksom om dom ska hålla på med sånt kan dom ju iaf göra det på toaletten och inte ute på dansgolvet där vissa försöker att dansa utan att behöva se när en tjej blir pullad av en överkåt kille!! Så det säger jag gärna nej tack till!!

Men det var jävligt skönt att man fick dansa av sig lite för det har jag velat göra riktigt länge nu. Jag hoppas att vi gör om det snart igen.

Nu ska jag gå och lägga mig, för det är ju skola imorgon -.-

Godnatt<3


En gammal bild på mig, Emelie och Hansson från Ekebo..där jag blev inringad, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Douglas

hahhhaa, ofta det hände?! =O =P

2009-04-14 @ 22:57:40
URL: http://doggiiiee.blogg.se/
Postat av: Ekebo - vad är det?

Skriv gärna vad du tycker direkt på hemsidan om Ekebo.

2010-09-22 @ 10:11:45
URL: http://www.ekebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0