Påskafton...

Glad påsk! Nu har jag varit vaken i några timmar nu och jag har inte gjort ett skit under dom timmarna xD, bara legat och segat i min säng, men nu har ja precis kommit ut ur duschen och startat datan.

Men jaja då var det påsk, det kommer väl inte hända så mycket mer än att min bror kommer hit och ska äta med oss. Sen ikväll om det inte händer nått här hemma så blir det väl att man drar ut och träffar folk eller nått annat kul ;).

Jag glömmde berätta igår att innan jag åkte från Douglas fick jag en liten påskpresent av deras familj och sen när jag kom hem fick jag en present av min mamma :D.

 Men nu kom min bror så jag ska gå nu puss o kram <3


Av Douglas familj fick jag:
Ett pärlsett som man kan göra egna smycken med
Läppglans från Viva la Diva
400 spänn
En liten "börs" lr vad man ska säga att det är :P

Och av mamma fick jag ett par Björn Borg skor som jag ville ha ;)

Kommentarer
Postat av: Douglas

Duuu, pengarna va ju din lön!! ;) =D <33

2009-04-12 @ 01:23:59
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0