Mega Musik ;)

Hallå! Nu kommer ett litet inlägg om när jag var på gymnasieskolan Mega Musik, för det har jag ju inte skrivit om det än.

Ja, det började ju med att jag skulle ta bussen in till Hbg,och när jag stod där och väntade på bussen så kom där en buss före som skulle till Bjuv. Och när den kom så skulle jag då vinka vidare den bussen för jag skulle ju inte med den, men den bussen stannade endån och busschauffören blev typ skitarg och sa till mig att jag skulle typ vända mig om om jag inte skulle med den bussen :S. Jag bara liksom... ehh okej... ofta jag bara skulle tänka såhär: nämen oj! Här kommer en buss jag inte ska med, nu måste jag vända mig om....Idiot säger jag bara!

Men jaja jag kom med den bussen jag skulle, och i den så satt såklart Anastasia och väntade på mig :). Och när vi var framme så gck vi till donken för vi skulle vänta på att klockan blev halv 9. Sen när vi väl var inne på Mega så blev jag jättenervös, jag vet inte varför men jag bara blev det :P.

Och eftersom jag hade valt sång som mitt instrument (det hade Anastasia också) så fick vi vara med en grupp där det bara var sångare i, vi var typ 4 st på sång xD. Och där fick vi berätta lite om oss själva, sen efter det så fick vi då sjunga enskillt för sånglärarna, då blev jag ännu mer nervös för jag brukar inte sjunga för människor jag inte känner :P. Men dom tyckte att min röst var fin iallafall, och det var ju bra ^^.

Om vi hoppar till slutet av dagen så hade ettorna och tvåorna konsert, jag tyckte det var riktigt bra! Även om man inte kännde igen hälften av låtarna...men skit samma xD.'

Nu efter besöket på Mega har jag ingen aning om vilken skola jag vill gå på, för Mega var mycket mysigare och bättre än vad jag trodde innan. Men det ordnar sig säkert.

Detta var allt jag hade att säga om mitt besök från Mega.

Puss på er såläge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0