Jag hatar verkligen kyrkan!

hallå ja :)! Idag så har jag och Douglas jobbat på hans föräldrars jobb, och det  gick väl rättså bra tyckte jag ;P. Men det var lite störigt ibland när Douglas bara höll på med en -.-, men ja det får man ju räkna med när man är med honom.

Och efter att vi hade jobbat så skulle Douglas till sin kiroprakter så han lämnade mig ensam hemma ett litet tag :). Det var rättså skönt att slippa han ett litet tag haha, nä skojja bara :P. Och under den tiden han var borta så satt jag och spela på hans data bara ;).

När Douglas kom hem var det bara att slänga på skorna för vi skulle till kyrkan -.-....(suck). Och som sagt jag hatar kyrkan!!! Dels för att det är så jävla tråkigt att sitta och lyssna på en jävla präst som pratar så jävla sakta att man hinner ta en tupplur innan hon har sagt en mening -.-. Och jag är absolut inte troende så det har nog en stor betydelse i varför jag inte tycker om kyrkan, för liksom ofta det har funnits en snubbe som har gått på vattnet....nä skulle inte tro det va?

Men jaja nu orkar jag inte slösa mer tid på att prata om den meningslösa kyrkan mer!

Just nu tittar jag och Douglas på film, eller ja jag tittar på film för Douglas sover ju som vanligt :P. Hoppas han vaknar snart för det börjar bli lite tråkigt att kolla på film själv, fast nu när han sover så kan man ju blogga lite samtidigt ;).

Men nu ska jag fortsätta att titta på filmen...själv!

Puss o kram från mig till er<3


:)<3

Kommentarer
Postat av: Douglas =)

hahahahha, jag var vaken när du skrev detta! ELler i alla fall när du hämta datan!! =P=D Och vi älskaaaar kyrkan!! =D=D

2009-04-10 @ 17:57:40
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0