Hos Douglas i några dagar :)

Nu när det blev påsklov (så sköönt!) så åkte jag upp till min "kusin" Douglas för jag har inte sovit hos han på skitlänge känns det som, och här har jag varit sen igår. Och när jag kom hit igår så packade vi upp mina grejer, lite senare på kvällen åt vi och bada i Douglas bubbelbadkar..och det va riktigt skönt ;). Sen så kollade vi på film innan vi skulle sova. Även om Douglas somnade och lät mig kolla på filmen ensam ett tag xD, men han vaknade efter ett tag.

Idag så vaknade man av att Douglas gick på toa. Efter det så låg vi på soffan och vilade oss lite innan vi klädde på oss och gick upp och åt frukost. Sen när vi hade ätit så kolla vi på tv ett tag, men jag tröttnade lite på att kolla tv höll på på datan istället ;). Och efter nån timme så åt vi igen och då kollade vi på roliga videos samtidigt som jag och Douglas tycker är skitroliga haha xD.

Nu på kvällen så har vi ätit middag (fan va vi äter mycket Douglas xD), och efter maten gick jag och Douglas ut med Douglas hund Iza. Och nu har jag precis kommit ut ur duschen, men nu har jag landat framför datan och skriver i min blogg såklart ;), får hoppas att jag o Douglas hittar på nått roligt ikväll.

Kommer kanske ett inlägg senare ikväll :)

pusspuss<3


En gammal bild på mig och Douglas<3

Kommentarer
Postat av: Douglas

Hahaaha, det kan man lungt säga!! =) =D

2009-04-08 @ 09:16:47
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0