Hemma :)

Hej på er!

När jag kom hem från Douglas så stack jag till Jenkan för jag skulle träffa henne och Anna där. Sen gick vi ut lite och snacka och flippade runder lite :P, vi tänkte egentligen gå längre än vad vi gjorde men det va så kallt så vi gick hem till Anna. Där höll vi på med massa personer på datan, eller ja Anna gjorde det för hon e vrickad xD. Sen vid halv elva tiden följde Anna och Jenkan mig hem.
 
Och nu sitter jag bara framför data och tråkar... men får se om jag kommer på nått och göra annars kanske jag skriver lite mer om nått oviktigt :P.

pusspuss<3


Anna och Jenkan (fotot är från en överraskningsfest)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, Men Det va ju Du och J som juckade på varandra eller huur ;) haha :) <3

2009-04-14 @ 20:44:15
URL: http://venimeuse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0