Hem :'/

Hej... Jaha då ska man hem från Douglas idag, riktigt tråkigt tycker jag. Fast det kommer ju bli kul att få komma hem och träffa sina föräldrar och vänner, men jag kommer ju sakna Douglas såklart!

Men nu ska man inte deppa för det e bara onödigt!

Vi har inte gjort så mycket mer än att vakna och äta frukost. Sen när vi hade ätit så spelade Douglas data medans jag kollade film ;). Och nu sitter vi båda framför varsin data och nördar oss, men vi kollar lite på tv samtidigt.

Jag får väl snart börja packa för mamma och Uffe (min styvpappa) kommer och hämtar mig snart, och Elias (min brorson) följer också med och hämtar mig :D. Så nu är Douglas mamma jätteglad för att Elias ska följa med hit för hon har inte sett honom på jättelänge.

Det var allt jag hade att säga just nu, kanske skriver mer sen!
 
pussheii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0