Hej alla!

Hejsan! Jag heter Emmie och är en tjej på 15 år som går sista terminen i 9:an.

Det som betyder mest för mig just nu är mina vänner som alltid finns här för mig, min underbara familj och min söta katt Måns som är min lilla ögonsten :)<3. Om jag inte hade de här personerna i mitt liv just nu hade jag nog inte klarat av att göra ett skit antingen i skolan eller utanför den.

Jag har bestämmt mig för att börja blogga lite eftersom alla säger att det är så roligt :P. Och jag kommer väl mest blogga om vad som händer i mitt liv t.ex. kompisar, skolan och om mina tankar såklart. Och det skulle vara skitkul om ni säger vad ni tycker om min blogg, så det tycker jag att ni ska göra, haha.

Det var allt jag hade att säga såhär långt! 
 
Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Douglas

Gud vaaad kuuul att du har börjat blogga!! =D=D<33

2009-04-08 @ 09:16:02
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0