Emelie <3

Heiisaan! Idag efter jag hade ätit så bestämmde jag och Emelie oss för att gå ut och gå lite i byn ;). Men efter att vi hade gått ett tag så tyckte vi att det var rättså kallt ute, så vi gick helt enkelt hem till Emelie. Och där kollade vi lite tv först, sen så tvättade Emelie sitt hår med silvershampoo för när hon hade färgat sitt hår så hade det blivit gult så hon fick tvätta håret med det :P, så går det när man färgar sitt hår själv xD.

Vid åtta tiden kollade vi Robinson som vi tyckte var lite roligt :P. Efter det satt vi lite vid datan, och när klockan kanske var tio eller nått sånt så körde Emelies mamma mig hem, tack för det Helen.

Och nu sitter jag framför datan med msn, bilddagboken och blogg.

Men nu ska jag nog sova...

Godnatt<3



Hahaha Emelie när hon tvättar sitt hår xD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0