090415

Hello! Idag så var det meningen att jag skulle göra lite tyska efter skolan men så blev det inte, för när jag låg och tittade på Tyra Banks Show så råkade jag somna. Och så vaknade jag typ halv 8, helt sjukt tyckte jag! Så det ska bli spännande att se om jag kan somna ikväll xD.

Men efter att jag hade sovit så blev det ju att man fick duscha lite, för det är ju alltid bra att göra det , haha ;P. Och jag fick ju snabba mig lite för jag ville ju gärna va inne på datan lite innan det är Grey's Anatomy.

Nu måste jag passa på att säga att jag vill att det ska vara sommarlov, men på nått sätt vill jag inte det för det kommer bli så jobbigt att skiljas från sin klass. Och jag kanske inte får träffa vissa personer igen, det känns lite tråkigt faktist :'/...Usch nä nu får jag sluta tänka på det!!

Nu ska jag kolla Grey's, vi höres!

Puss<3


9H<3

Kommentarer
Postat av: Douglas

Sv; Såå braa, de kmr bli riktigt "stek" på de!! ;) Saknar dig med!! <33

2009-04-15 @ 22:18:46
URL: http://doggiiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Men sök på internet efter dem :)





<33 mm :) Lite kmr man sakna alla ändå!

2009-04-15 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0