090408

Hej hopp! Idag har jag och Douglas inte gjort så mycket mer än och tatt det lungt nu på dagen. Men nu på kvällen så åt vi grillat som var skitgott, efter maten så badade vi lite i Douglas bubbelbadkar. Och vi hade i skum i badet så när vattnet bubbla så blev det skit mycket bubblor i badkaret,  så efter ett litet tag bubblade det över kanten och jag och Douglas bara oojj dåå xD. Så vi hade jättekul i badet ;).
 
Och nu sitter jag o Douglas framför varsin data och segar igen :P. Men jag hoppas att vi ska se på en film snart, det blir nog She's the man vi kollar på. Man får väl se om Douglas orkar hålla sig uppe ikväll, det får man hoppas iallafall.

Jag glömmde förresten säga att jag pratade med min underbara mamma i telefon idag, jag saknar henne jättemycket<3. Men jag kommer ju alltid hem förr eller senare ;).

Och jag måste även säga att jag älskar vädret just nu, det är så underbart!! Det är synd att jag och Douglas inte är ute mer om dagarna för det hade varit ganska skönt att vara ute lite. Och det känns verkligen att det håller på att bli vår :).

Men nu ska jag försöka gå bort från datan....ett litet tag iallafall ;P.

puzz på er<3




She's the man ;)



Jag och söte Douglas<3                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Douglas

Hahahahhahahahahaahahhahah =D=D Och jag höll mig uppe!! =D

2009-04-09 @ 10:18:07
URL: http://doggiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0